Monday, August 3, 2015

BERKENALAN DENGAN ZOOM



APA ITU ZOOM??
Ini merupakan blog pertama saya (Estiza si perantau).Blog ini merupakan blog yang akan menghidangankan variasi maklumat tentang teknik- teknik asas penyelengaraan  komputer dan maklumat tentang pertanian .Nama  diberi blog  pula adalah zoom.
Kenapa zoom??
zoom merupakan salah satu perkataan yang mengambarkn sesuatu mempunyai makna yang banyak dan yang paling tepat adalah “fokus kepada satu”. Blog ini telah diberikan nama sebagai zoom kerana ingin memfokuskan sesuatu yang penting kepada pembaca kerana benda yang disampaikan adalah amat berkait rapat dengan kehidupan manusia.
Bagaimana pula dengan computer dan pertanian???







IT dan pertanian yang dipaparkan dalam blog ini adalah bermaksud, blog ini hanya mengandungi maklumat tentang IT dan  Pertanian dimana idea-idea baru dan teknologi baru tentang pertanian akan dipaparkan di sini.Saya sebagai penulis akan berkongsikan maklumat yang dijamin boleh membantu pembaca tentang IT dan Pertanian.
Ilmu komputer amat penting kerana pada masa kini,komputer bukan benda yang asing lagi bagi manusia.Dalam blog ini, pembaca akan diterangkan teknik-teknik komputer.Begitu juga dengan pertanian,pembaca akan dihidangkan dengan maklumat terbaharu tentang pertanian,teknologi pertanian,penyakit dan perosak yang sering mengancam produk keluaran yang berasaskan pertanian.




















No comments:

Post a Comment